Najczęstsze pytania

GWIAZDKA PRZY CENACH OZNACZA CENĘ BRUTTO.

Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?

Tak, zapraszamy do odbioru osobistego złożonego zamówienia w magazynie sklepu ul. Aleja Legionów 17, 08-400 Garolin

Czy zdjęcia oferowanych produktów odpowiadają rzeczywistości?

Zdjęcia wszystkich produktów są robione przez nas osobiście. Podczas fotografowania przedmioty są oświetlane silnym, białym, czystym światłem. W rzeczywistości przy świetle dziennym produkty mogą wydawać się odrobinę ciemniejsze niż na ekranie monitora. Indywidualne ustawienia monitora również mają wpływ zgodność kolorów. Należy również pamiętać o tym, że zdjęcia inaczej prezentują się na ekranie monitora CRT, inaczej na LCD a inaczej na ekranie laptopa.

Czy można obejrzeć produkty przed zakupem?

Jest to możliwe w hurtowni stacjonarnej u naszego partnera handlowego - firmy ARAGONIT. Zobacz szczegóły

Czy posiadacie katalog produktów?

Ze względu na dynamicznie zmieniającą się ofertę oraz ciągłe dodawanie nowych produktów ilustrowany katalog będzie nieaktualny w dniu wydrukowania, z tego względu nie dysponujemy takim katalogiem.

Czy wysyłacie zamówienia poza granice Polski?

Oczywiście, robimy to bardzo często. W tym wypadku jedyną formą płatności jest przelew na nasz rachunek bankowy lub przekaz pieniężny. Jesteśmy w stanie odpowiedzieć pisemne na pytania Klientów w języku polskim, angielskim. Koszt wysyłki zagranicznej są podane w cenniku dostaw.

Co mam wpisać w tytuł przelewu?

Prosimy o wpisanie tylko numeru zamówienia.

Chciałbym domówić jeszcze kilka produktów do mojego zamówienia. Czy można łączyć zamówienia?

W tym celu prosimy złożyć kolejne zamówienie, w polu uwagi do zamówienia prosimy o wpisanie numeru zamówienia, które należy połączyć. W tytule przelewu prosimy o wpisanie wszystkich numerów zamówień.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, w celu otrzymania faktury VAT prosimy o wypełnienie niezbędnych danych w formularzu, nazwę firmy, adres oraz poprawny numer NIP.

Chciałbym dokonać korekty wystawionej faktury. Otrzymałem paragon, a potrzebuje fakturę detaliczną.

Wstawienie faktury na podstawie paragonu jest możliwe do 7 dni od daty jego wystawienia. Warunkiem koniecznym jest zwrócenie paragonu w tym terminie. Za dosłanie faktury bądź za wystawienie jej duplikatu czy korekty pobierana jest opłata transportowa.

W przypadku pytań, na których nie ma odpowiedzi w spisie prosimy o kontakt: bok@gal-art.pl

Dlaczego zakupy w naszym sklepie?

Powrót do góry