Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?
Tak, zapraszamy do odbioru osobistego złożonego zamówienia w magazynie sklepu ul. Aleja Legionów 17, 08-400 Garolin
Czy zdjęcia oferowanych produktów odpowiadają rzeczywistości?
Zdjęcia wszystkich produktów są robione przez nas osobiście. Podczas fotografowania przedmioty są oświetlane silnym, białym, czystym światłem. W rzeczywistości przy świetle dziennym produkty mogą wydawać się odrobinę ciemniejsze niż na ekranie monitora. Indywidualne ustawienia monitora również mają wpływ zgodność kolorów. Należy również pamiętać o tym, że zdjęcia inaczej prezentują się na ekranie monitora CRT, inaczej na LCD a inaczej na ekranie laptopa.
Jest to możliwe w hurtowni stacjonarnej u naszego partnera handlowego - firmy ARAGONIT. Zobacz szczegóły
Ze względu na dynamicznie zmieniającą się ofertę oraz ciągłe dodawanie nowych produktów ilustrowany katalog będzie nieaktualny w dniu wydrukowania, z tego względu nie dysponujemy takim katalogiem.
Oczywiście, robimy to bardzo często. W tym wypadku jedyną formą płatności jest przelew na nasz rachunek bankowy lub przekaz pieniężny. Jesteśmy w stanie odpowiedzieć pisemne na pytania Klientów w języku polskim, angielskim. Koszt wysyłki zagranicznej są podane w cenniku dostaw.
Prosimy o wpisanie tylko numeru zamówienia.
W tym celu prosimy złożyć kolejne zamówienie, w polu uwagi do zamówienia prosimy o wpisanie numeru zamówienia, które należy połączyć. W tytule przelewu prosimy o wpisanie wszystkich numerów zamówień.
Tak, w celu otrzymania faktury VAT prosimy o wypełnienie niezbędnych danych w formularzu, nazwę firmy, adres oraz poprawny numer NIP.
Wstawienie faktury na podstawie paragonu jest możliwe do 7 dni od daty jego wystawienia. Warunkiem koniecznym jest zwrócenie paragonu w tym terminie. Za dosłanie faktury bądź za wystawienie jej duplikatu czy korekty pobierana jest opłata transportowa.
W przypadku pytań, na których nie ma odpowiedzi w spisie prosimy o kontakt: bok@gal-art.pl
Dlaczego zakupy w naszym sklepie?